Mindre glad

Nu är jag minst sagt på gott humör!
Förra veckan var det den allergiska chocken jag fick som resulterade i magont. En vecka utan att kunna äta ordentligt, leva på blåbärsoppa & coca cola. Så när det var över var det dax för halsont samt feber också förmodar jag. Fick ta panodil vilket det skall krävas ganska mycket innan jag stoppar i mej på en dag tog jag 4 st så det var ganska befogat! Frusen kropp med kall svettning & huvudvärk. Jag har ej blivit frisk från det än, det har nu gått fem dagar. I onsdags började mensen, jag är glad att jag slipper smärtorna som kan bli. Jag tänkte att det var pricken över i ett eller grädden på moset vad du nu vill. Hur som helst. Nä så i torsdags då hade visdoms tanden på höger sidan bestämt sej för att växa lite mer. För i helvete!
Så nu sitter jag här med halsont, hosta där jag får ont i brösten varje gång, snuvig så det rinner från näsan hela tiden, jag är så nära att stoppa upp en tampong! Torra läppar, seg i kroppen. Frusen tar på mej en extra tröja efter en stund är det för varmt, av & på, av & på….
Ja & så har vi denna underbara känsla av tandvärk & så jag är hungrig hela tiden. Två veckor av svårigheter att få in föda, går ju ej att äta mat med tuggmotstånd just nu. Är det ej det ena så är det de andra.
Detta är ta mej fan helt jävla otroligt. Vad är oddsen???
Det var det fysiska, ska jag övergå till det mentala då kanske..?
Så känner jag mej så jävla ensam just nu. Har ej kunnat träna på 2 veckor eller för den delen ens kunna göra något ute eller träffa någon, -ja de få antal personer som lever i samma stad som jag känner – då med tanke på mitt tillstånd. Känner att den sociala umgänget är i botten. Imorgon är det glögg kväll & ska jag fortsätta må såhär så får jag bli sitta här ensam hemma bland mina snorpapper.
T.o.m SATC som alltid får mej på bättre humör & alltid ett stort leende på läpparna, blev mest en massa tårar de sista 2 avsnitten av säsong 6.

Så det enda positiva just nu är väl att min mens har börjat avta…
Ensam i två veckor utan någon som tar hand om mej, jaa för jag vill bli ompysslad åtminnstonde någon som ger mej en kram.
Det här är så jävla fustrerande & irriterande, jag bli så deprimerad.
Jag vill bara gråta & beklaga mej för nån just nu för att få ur mej allt. Visst kan jag välja att ringa nån & beklaga mej för en vän långt långt borta fast jag väljer att göra det här för det känns ganska skönt att få skriva…..

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Gammalt.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

