Öppna upp

Jag vaknade upp tidigt med ett leende. Hörde den ena av duvparet som kuttrade på balkongen. Dem har bott här ett tag nu. Solen lyste upp rummet även idag med all sin kraft & molnen fanns ej i sikte.
Jag svepte om min nakna kropp med en långa fleece kappa med huva från Zapata, öppnade upp balkong dörren, satt mej på sängkanten & la täcket över mina ben. Jag öppnade upp fleece kappan så solens strålar kunde värma min nakna kropp & lade händerna på knäna. Jag blundade, lyssnade till fåglarnas sång, kände kylan som svepte in i rummet & som var närvarande, min uppmärksamhet gick till värme källan, underbara solen. Jag kände värmen från solen smeka min hud. Jag tog djupa andetag, fyllde lungorna med den friska luften & rensade ur min kropp & sa JA!
JA till solen. JA till värmen. JA till våren. JA till sången. JA till livet.

Godmorgon!

Idag firar vi att det är den Internationella Kvinnodagen som också firar 100år! Grattis till oss alla vackra underbara gudinnor!

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Gammalt.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

