Sökaren.

Jag är en sökare. Det har jag nog alltid varit. Jag kommer nog förbli att vara en sökare till den dag då jag skall lämna jordelivet. Jag kommer nog aldrig att känna mej riktigt färdig. För som jag ser det så är det väl en omöjlighet att bli det!
Det är en underbar känsla att få ta del av ny kunskap & nya insikter. Så det vill jag säga till er att, var nyfikna & ställ frågor. Nöj er ej utan sök vidare & utvidga er i olika områden. Gräv djupare. Det är en fantastisk gåva & det formar er, oss, till de individer som vi själva innerst inne vill vara. Ta in allt, ta in den information som ges, gå igenom & se vad det är som ni känner passar er & den livsstil ni har just nu. Det andra rensar ni bort, det slänger ni. Sök & ställ frågor! Som jag sagt tidigare, det är detaljerna som gör helheten. Tänk er att ni städar. Gör samma sak med er själva. Ert inre. Er själ. Städa bort det som ni ej behöver & plocka in de nya, den nya kunskapen. Detta är en ständig process i.o.m att vi hela tiden utvecklas & vi bestämmer hur mycket vi själva tillåter oss till det, så öppna upp er. Öppna upp era sinnen & ta in det som ges. Andas. Njut.

Nu har jag i mitt liv stigit in i ett nytt kapitel, en ny början. De har nu varit fyra långa & intensiva dagar som har passerat & jag är fylld av en mängd ny lärdom. Det känns som att jag sen i torsdags har levt i en bubbla med ett otroligt ljus, en ny medvetenhet & igår spräckte jag den bubblan & kom ut, tillbaks till min vardag, till verkligheten, som en på nytt född individ med nya insikter, nya kontakter, nya upptäckter, nya ögon att se med, en ny start. Det har fått min nyfikenheten att börja växa än mer inför det som jag nu har gett mej in i, både kroppsligt & själsligt. Min själ vill veta mer. Suget efter kunskap är fylld med en massa längtan & spänning!
Min kropp har renats. Medialt & lateralt. Insidan & utsidan. På denna resa med smärtsam & behaglig behandling samt avslappning hemma med meditation & på spik mattan, så känner jag frid i sinnet & jag är nu redo för verkligheten med nya krafter. Nya energier. Positiva energier.

Så till alla er som känner er nyfikna & för att få elev behandling av mej är välkomna att höra av er till mej via de medel som ni har tillgängliga.
Ni är välkomna hem till mej eller så kan jag göra hembesök. Jag kommer alltid ha med mina zonstavar, redo för att utöva min nya kunskaper.
Jag är ny & behöver öva, öva, öva för att utveckla & finna mej trygg i mitt utövande av den nya kunskapen & för att ej riskera att den skall rinna ut i sanden så blir jag bara glad över att få öva så mycket som möjligt. Jag har fler steg att gå på denna väg som ska leda mej till slutet av en fulländad utbildning som Reflexolog.
Jag har även kunskaper i Thaimassage som jag gärna ger ifall någon önskar.

* * * *
* * Energisprak * *
* Weronoma *
*

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Gammalt.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

