Sänker dej en tanke.

Thomas. Gandalf.
Jag sitter här i chock tillstånd. Jag kan ej fatta vad som har hänt. Jag vet ej hur & varför eller när. Jag upptäckte det igår av en slump på Bb att det stod i din gästbok.. vila i frid… Var tvungen att blunda hårt & titta igen. Är det sant, är du borta!? Jag önskar att jag sett dej en sista gång, det var flera år sen sist. Tack till bl. a. dej för att du tog hand om en förvirrad bondtös då när jag kom till storstan haha Vill minnas våra färder genom stan & äventyren till dem trollska skogsfesterna du tog mej med på. Minnen jag alltid kommer att bära med mej.
Vila i frid vännen! ♥

Weronoma

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Gammalt.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

