Omfamnar livet.

¸.•*¨¨*•.¸ ♥ ¸.•*¨¨*•.¸

The Age of Stupid. En stor kopp chailatte med lite för mycket socker för tänderna med åh så ljuvligt. Njuter. Solen är på väg ner. Vacker vy utanför de stora fönstren. Fåglarna svävar utanför. Det är fint att bo högt upp. Ligga på madrassen på golvet & titta ut genom fönstren & bara sen en oändlig himmel det är frihet. Se molnen segla förbi. Fantasin sätter fart & skapar de mest fantastiska illusioner. Försöker fånga solnedgången inser att smutsen på fönstren syns tydligare nu. Det visar sej även på bilderna. Har bränt mej på tungan av det varma teet. Kakorna tinar. Ska nog baka till på torsdag. Bjuda hit vänner för att fira. Lyssnar till Frou Frou. Fantastiska toner. Tagit en pause i filmen. Många tankar som snurrar. Längtar till Yogan. Längtar till att få mina dreads fixade. Känner mej som ett troll. *små skrattar* Livet är bra härligt. Det gäller bara att ta djupare, lugnare andetag & låta sej stanna upp för att inse det då det känns jobbigt eller då det känns ensamt. Bara stanna upp i livet. Jag har underbara vänner. Få. Fast som det sägs: “bättre med få nära vänner än många ytliga”. Jag bara önskar att dem var närmare mej. Jag önskar att jag var närmare dom. Stoppa in dem alla i ett hus. *ler stort* Fortsätta se lite mer av filmen nu. Pause. Koppen är påfylld. Hämtat en skål med vindruvor. Kakorna får vänta. Ännu en lördag hemma. Hoppas vakna upp till solsken imorgon också. Spelaren har kommit vidare till Hello Saferide. Mys. Nytt försök att stilla mej framför filmen. Den är bra. Jag lovar! Tankarna & drömmarna stjäl min uppmärksamhet. Myror i kroppen. *skrattar*

Kram på er!
Weronoma ¸.•*¨¨*•.¸ ♥ ¸.•*¨¨*•.¸

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Gammalt.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

