Livet leker

✿ ✿ ✿

Tre brudar, L. M. & jag & en biltur, destination – Ullared. *gahh* hahaha
Numera ska jag aldrig säga aldrig! *skrattar*
En tjej helg för två helger sedan. Loppis med M. SATC party med tre sköna gals M. L. & C. Tack för en super trevlig kväll! Förfesten var helt klart bäst.

Jag har givit kontinuerlig elevbehandling i Reflexologi samt en thaimassage, min väns syster fick det som födelsedags present. Mycket bra förslag från mej själv faktiskt. *skrattar*.

Fixat med foton. Skapat två privata album i galleriet där endast mina nära & kära har tillträde med ett lösenord. Känner du dej träffad hör av dej så får du det.

Utövat Yoga såklart. Underbart. Målet för mej i Yogan just nu är att jag ska stå på huvudet utan hjälp av en vägg. Inser att jag även behöver kondition & mer styrka så jag har nu även testat Body Attack & Body Shape efter varandra & halvtimme vardera. Positivt. Så nu skall jag träna dem båda varje tisdag. Blir en timme ihop. Perfekt!

Fredag. L. ringer – ryggskott. Jag far dit mys kväll med bakning & en refelx. behl. innan vi fikar på kladdkaka & blåbärspaj gudomligt gott till Djävulen bär Prada innan läggdax. Sover med Oscar. Lördag är det arbete. Solen skiner. Designmarknad i Pustervik. Trångt! En massa själar som vill se allt kreativt. Inspiration. Promenad i Linné. Njuter. Handlar på “Fram”. Äter gott på Andrum. Myskväll med naturgodis.
Söndag. Moln & sol. Runt 17-19 grader. Yoga. Sushi. Promenerar till Slottskogen & spenderar några timmar där. Övar på att jonglera. Solen värmer. Det är en vacker dag! Promenad till Haga kyrkan. Sitter ner på en parkbänk där & lyssnar på B.B King. Njuter av dagen. Solen går ner. Kylan tar över. Jag far hem. Tack S för en fin dag!

Tisdag. Ingen träning idag. De 13138 stegen i söndags har gett mej ömma skenben. Jag får vila idag vill slippa benhinneinflammation. Ej van vid så mycket promenad på en dag! *skrattar* Måste bli ändring på!
Solen lyste några få minuter nu på kvällskvisten på mina idag omplanterade solros & honungsmelons plantor. De är galet vad dem växer fort, från det att jag satte dem & det var ej längesen. Även kryddväxterna ser dagsljuset.

Iduns & Stures ena ägg har kläcktes någon gång i början av april..? Enligt mina foton så tog jag kort på tre ägg den 30 mars. Nu har den lille börjat röra på sej. Trodde det hade hänt den något när jag ej såg henne eller honom i boet. Lillen gav ifrån sej ett litet ljud det första jag hört & där i hörnet fick jag syn på pigga ögon som titta på mej. Bilder har även tagits den 19 april & den 23 april. Dem kommer upp i galleriet i sinom tid.

Nu blir det chailatte & några bitar marknadsnougat.

Livet leker & det är härligt!
Weronoma ✿ ✿ ✿

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Gammalt.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

