Framsteg.

♪ ♫ ♪ ♫

Träningen går som den ska. Jag satt & snacka med min Yoga instruktör M. efter lektionen i söndags om bl. a hur bådas framtid ser ut. There´ll be som changes…
Jag vill ju bli Yoga instruktör som hon. Fick bra tips & råd. Hon är en härlig person!
Eftersom denna vecka kommer bli mindre träning pga min utbildning, jag ska gå steg 2 i Reflexologi to-sö, kommer bli intensiva dagar, så har jag även tränat idag Body Pump & imorgon blir det Attack & Shape innan jobbet.

Helgen. HBT festivalen har varit förbi & ja det vart ej så mycket besök från min sida som var tänkt. Jag har fått jobba lite extra. Jag for till L. & J. direkt efter jobbet på torsdags morgonen & hjälpte dem att grundmåla i köket. Senare framför Tv:n färgade jag ögonfransarna på L. testade även på mej själv, aldrig tidigare gjort. Jag har ganska mörka fast testa måste jag ju göra. Resultatet syntes väl tydligast på underfransarna.

Fredagen besluta jag mej för att hänga på en vän M. till Queer Transfestivalen på VKM. (Världskulturmuseét). I.o.m att jag bara kände M. & hon hade en massa andra som hon skulle snacka med så ja, det blev lite dumt, jag är ganska blyg av mej i sociala sammanhang när det kommer till helt främmande människor. Jag har lite svårt för att bara hoppa in & börja samtala bara sådär. Jag blir lite nervös & jag blir väldigt blyg så då håller jag mej lite i bakgrunden. Ifall det nu ej skulle vara så att det kommer ett ämne som jag känner mej helt säker på att kunna föra. Jag vet det är lite dumt. Fast sådan är jag. Jag vet att många blir förvånade när jag säger det. hur som helst så drog jag in till centrum & ringde M. inge svar. Ringde S. Vi möttes upp på Kellys. Jag kände att jag var sugen på vin & jag hade ingen lust att åka hem nu när jag väl lyft på arslet *skratt* & var så fin i min outfit med slips! Efter Kellys hängde jag med S. för att kolla in ataljén som han & några till ska använda för deras utlopp av kreativitet.

Lördag. Vakna sent. Var ju hemma sent. Kvällen bjöd på Reggaekväll på Musikens Hus.
Jag, M. & T. Njöt & dansade till de härliga vibrationerna från de tre banden som uppträdde. Jag hade en helt fantastisk kväll. Tack! ♥

Söndagen for jag till mitt Yoga pass som sagt. Jag kom upp i huvudstående alldeles själv, nu är det bara att lära mej att stå utan vägg!
Jag har tagit tag i mitt tecknande. Vilket är på tiden! Det blir ett porträtt av någon speciell person i mitt liv. Nämner inga namn. *hemlighetsfull*
Jag hoppas att resultatet kan visa vem denna är när jag är klar.
Perfektionist är jag på gott & ont. Blir det ej som jag vill har jag en förmåga att bli riktigt irriterad på mej själv. Jag vill ju att det ska bli perfekt på en gång! Vilket är helt idiotiskt. Jag måste lära mej att lägga ribban lite lägre, det vet jag så väl & låta mej själv i varje steg vara i nuet istället för att jäkta till resultatet…
“Folk misslyckas ofta när de står i begreppet att lyckas. Så förbered slutet med samma omsorg som början. Då blir det inga misslyckanden.”
Jag har alltid varit en perfektionist enda sedan jag var riktigt liten har jag hört, när jag skulle fixa något så tog det alltid sådan tid & jag är dessutom kräsen. Det är ej alltid lätt att göra mej nöjd & belåten minnsann! *skrattar*
Jag är medveten om det så jag skall väl lära mej så småningom. Ett steg i rätt riktning. Jag har faktiskt varit i nuet under denna teckning & följt alla linjer med samma koncentration från början tills nu så jag gör framsteg. *glad*
Ikväll kommer min vän M. han ska få en thaimassage & i utbyte ska jag få lära mej spela Gitarr. Jag skulle behöva en så är det någon har någon till övers tro..?
Dricker nu en stor kopp chailatte & njuter av kladdkaka.
Lyssnar till Tanya Stephens. En låt som jag fått upp ögonen för är “What a day.” Det får bli dagens låt.

Ta hand om er fina vänner. ♥
Weronoma ♪ ♫ ♪ ♫

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Gammalt.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

