Enligt mej.

Tanken på att ösa över er alla läsare en massa strunt (enligt mej) som jag tycker själv är sjukt trist att läsa om som från att tex. läsa vad någon ätit idag, vilket är helt irrelevant, om det nu ej är något helt magiskt som bara måste spridas ut till alla eventuellt ovetande själar som annars kommer att gå miste om något som får orgasmen att skjuta i höjden till att göra oengagerade inlägg som har (fortfarande enligt mej) ingen som helst relevans i nån annans liv än sitt egna om ens det! Ja allt vardags nonsens orkar jag ej lägga nån större vikt vid.

Så alla ni som hamnar här av olika anledningar antingen av en slump eller är det ödet? Kan också vara från mitt galna propagerande av min nya fantastiska hemsida som jag här gladeligen visar upp mina vackra färgglada målningar som är till försäljning då till rätt pris förstås. Samt att jag söker med ljus & lyckta efter klienter så jag kan få in lite extra varje månad. Egentligen, de som är det allra viktigaste för min egen del just nu är att få klienter att öva på, för mina nya & dyra kunskaper för just nu ligger jag på ett stort minus i den frågan *suck* kräver en hel del energi vilket det ofta alltid gör i frön som vi sår. Vi måste ge den nya idé, tanken vi har näring & kärlek för att få kunskapen att frodas, kunna få gro & växa till i sinom tid bli i det här fallet mitt levebröd. Eftersom jag är en kreativ ja, kvinna får jag väl välja som ordval snarare än flicka med tanke på åldern fast å andra sidan. .vad fan ska det ha med saken att göra, frågan är väl snarare hur känner jag mej, som en flicka eller en som en kvinna. . ? Hursomhelst en kreativ individ med alldeles för många trådar ut slängda här & var, det är för tusan ett helt nystan! Så krävs det ju att jag borde för en gångs skull i mitt liv ta en sak i taget, fokusera helhjärtat på en sak tills jag känner mej säker & kan släppa in något annat, finns säkert någon annan som känner igen sej i detta & för att ej prata om få den disciplinen som krävs för att utveckling skall ske! Hjälp!

Listorna för i år, de kortsiktiga & de långsiktiga har skrivits & begrundats.
Fokuseringen i första hand just nu är Reflexologin som har visat sej liksom Thai Yoga Massagen, som även den behöver attention, vara mitt kall här i livet är att förutom att ge dessa gråa & trista vardagar lite färg klickar här & var, hjälpa mina medmänniskor att må bättre i denna kaotiska & hektiska tid vi lever i & att tiden, vilket vi missat är en illusion trots allt, är så dyrbar & värdefull, som ej räcker till för allt vi ska hinna med! Panik! Vi har en mängd olika äventyr i detta fantastiska liv & som vi helst av allt vill utforska utan att tiden skall behöva gå till spillo…?! För livet är ju så kort eller är det verkligen det? Vad hände med det naturligaste vi har. Andas. . ?

Vi är så tidsstressade, tidspressade & till vilken nytta? Till vems fördel?
Alla har vi lika många timmar varje dag. Det är ej så att någon av oss har lyckats skrapa ihop 26 timmar på ett dygn eller någon blivit missunnad att bara få 20 timmar varje dag åt alla våra bestyr, nej! Saken handlar (enligt mej) om prioriteringar i vardagen, i ens liv. Jag har faktiskt börjat bli less på alla dessa som skyller på att & ursäktar sej med att “Jag har ingen tid, herre gud, jag måste…stackars mej jag hinner ju ej med att…stön & suck”. Jag skulle heller vilja höra någon säga “Jag har andra saker som jag just nu måste prioritera innan jag kan…” för det skulle jag i alla fall få mer respekt för. Jag tror grunden ligger i att folk har svårt eller ej har stake att säga NEJ ibland. Vilket skulle göra enorma förändringar i ens liv. Att ej hela tiden vara tillgänglig till både höger & vänster som någon jävla dörr matta! Stå upp för er själva! Framför allt lyssna till ert inre & sätt stopp!

Så jag hoppas kunna glädja er åt att här & när jag väl tömmer mina tankar & funderingar kommer att vara i alla fall för mej (såklart) av värde & innehåll. Sedan vad du tycker skulle jag egentligen lika gärna kunna säga att det skiter jag fullständigt i fast då skulle jag lika gärna kunna skriva en dagbok, hålla käften utan nån direkt mening förutom att jag har en hög som jag senare 20 år hittar. . har väl sin charm det också I guess fast jag vill ju få ut mina tankar kanske kan få någon annans synpunkter, dela med mej av allt som snurrar i själen å andra sidan sen om du tycker desamma, håller med mej eller ej det är nåt helt annat. Det som jag kommer dela med mej om här har en rubrik som lyder följande: The way I see it” – a truth for today & maybe there is another tomorrow”.

Visitkort. Check!
Hemsida. Check!
Massagebänk. Check!
Flyers, på gång!
Budskapet måste ut & det viktigaste just nu är att få den att nå fram!

Kärlek
Weronoma

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Mina tankar.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

