Känslokarusellen.

Förvirrad.
Känslor sprutar ur mej som en fucking jävla vulkan.
Skriva ner allt. Vilja berätta. Dela med mej. Vem fan vill lyssna.
Känslokarusellen är igång. Jag kan ej hindra den. Jag låter den snurra.
Runt. Runt. Som vinden. Virvlar i stormen. Sveper med sej allt i sin väg
så sveper du med mej. Som ett löv. Runt. Runt. Jag går som på nålar.
Snart spricker jag ut i tårar. Jag vill bara gråta. Snälla sluta låta.
Var tyst. Säg inget mer. Håll bara käften. Ser du ej att du sårar.
Varför ska jag bry mej. Vad tjänar det till när du ändå ej förstår.
Eller gör du det utan att vilja visa det. Du kryper in i ditt skal.
Sätter upp murar så jag ej kan riva. Men jag kan! Jag river & finner men
du gömmer dej. En ondskans kurragömma. Du vägrar öppna dej för mej,
din bästa vän som jag trodde att jag var. Fan fan. Nu låter jag det vara.
Jag vill ej ge upp. Om jag bara kunde ignorera men jag har inget val jag
är som jag är en vandrande känslobomb med samvetskval.
En tickande bomb spricker jag snart igen åter i tårar för jag vill
bara väl men fan ibland blir allt så fel. Varför ska jag låta det skära så
djupt jag låter det ske utan tanke på hur det sårar tills
då jag ligger ner & blöder. Blöder & orka ej ta mej upp.
Jag sluter mina ögon en sista gång.

/Weronoma

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Mina tankar.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

