Jag tog en promenad…

…i det vackra vinter vädret med solen som värmde mej på den
isblå himlen, traskade jag iväg för att få svar & så kom dem till mej.
Varsågoda här delar jag med mej av mina tankar till er.

Denna tiden i mitt liv har jag “Prövning” som hägrar.
Det innebär att mitt tålamod testas i det allra yttersta & jag får
ser hur långt den tar mej. Jag vet att det är upp till mej.
Jag vet att det är Mitt val & det är Mitt beslut. Jag kan när som
helst avbryta jag vet. Men det som finns bortom horisonten, den
framtid jag ser vill jag uppleva. Jag hoppas. Jag önskar. Jag vill.
För att nå det jag vill ha får jag kämpa, jag vet. Det kommer bli
många gropar i den väg jag valt men jag vet att det kommer vara
värt det. Jag måste tro på det annars kan jag lika gärna ge upp.
Men jag vill ej ge upp så lätt. Allt har en mening & jag ska försöka
vara stark & se positivt på det som sker. För när tiden är inne så
kommer det ljusare tider. Jag vill kämpa för jag vill inget ångra.
Jag vill ej ångra att jag gav upp så lätt. Ty för livet är en resa & jag
vill vara en del av den fullt ut både med det som är bra & med det
som är mindre bra, med alla de utmaningar som kommer i min väg.
Därför ska jag kämpa. Därför ska jag följa mitt hjärta & därför ska jag
lyssna till min magkänsla, för den visar mej alltid vad som är rätt väg
att gå. Vilka beslut som är rätt. För då kommer jag att finna meningen
med allt. Jag leds av det vackraste som finns kärleken & den ska följa
mej på min vandring i & genom hela mitt liv, för alltid. ♥

Kärlek!

Weronoma Naimala

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Mina tankar.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

