Waste Land

I wanna share a trailer with you guys from a beautiful
documentary I saw recently by Lucy Walker & Karen Harley
with the artist Vik Muniz. They “takes us on an emotional
journey from Jardim Gramacho, the world’s largest landfill
on the outskirts of Rio de Janeiro, to the heights of
international art stardom”.
Enjoy & pay it forward!
/Nomi

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Mina tankar.. Bookmark the permalink.

Leave a comment