Lös upp knutarna!

De finns de som bygger murar kring sig för sin omgivning.
Sedan finns dem med förståelse & med öppnar armar omfamnar
sina nära & kära. Dem kan en känna sig trygg med & kan lita på.
Att genom att behandla sina omgivning med nonchalans & att prata
illa bakom ens rygg gör bara denne mindre i mina ögon.
Att komminucera med varandra, då något känns fel krävs för att
onödiga situationer uppstår, är mod!
Du skapar dina egna ovänner istället för vänner då du vänder dem
ryggen åt & ej vågar eller vill av ren protest lyssna till den andra
som vill lätta sitt hjärta & hoppas på att få ett gehör samt lösa
de knutar som finns i förmodligen bådas hjärtan.
Låt oss kunna komminucera med varandra.
Varför ska det vara så svårt?
Låt oss visa varandra den medkänsla & respekt som varje människa förtjänar.
Varför skapa oss onödiga situationer som ej ens behöver uppstå över huvudtaget?

Frid & Kärlek

About Naimala

. . . . .ை `••.¸ ƸӜƷ Fri Tanke. Rent Tal. Öppet Hjärta.ƸӜƷ¸.••`ை. . . . Välkommen till min kreativa värld! Här får ni ta del av resultaten av kreativitet som pulserar i mina ådror. Hur ideér förvandlas till vackra, fantastiska & i bland knasiga kreationer! I min blogg får du ta del av mina tankar & känslor som snurrar i själen. Jag bjuder in er till alla mina sinnen, vad som får mig att andas & njuta av livet, jag hoppas kunna inspirera dig. Samt kan jag erbjuda behandlingar som Thai Yoga Massage. Reflexologi. Taktilmassage. Meditation & Yoga. Jag är en unik, jordnära, en tänkare & en kreativ själ. Bryr mig om djuren & värnar om miljön. ♥ ♥ ♥ GLÄDJE ♥ ♥ ♥ ♥ KÄRLEK ♥ ♥ ♥ ♥ HARMONI ♥ ♥ ♥
This entry was posted in Mina tankar.. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

